Ekspert Biuro Obrachunkowo Podatkowe Krzysztof Jabłoński
Adres
ul. Belzacka 30Lokalizacja
Godziny otwarcia biura
Poniedziałek - piątek 8:00-16:00Numery telefonów
Tel.: 600 037 883
- Wizytówka
- Mapa dojazdu
- Galeria
Oddział:
ul. Sienkiewicza 24/2
97-300 Piotrków Trybunalski
Kom.: 600 037 883
E-mail: ekspertkjablonski@wp.pl
Biuro czynne: Poniedziałek - piątek 8:00-16:00
Oddział:
Jaśminowa 7, Barkowice
97-330 Sulejów
Kom.: 600 037 883
E-mail: ekspertkjablonski@wp.pl
Biuro czynne: Poniedziałek - piątek 8:00-16:00
> > > > > > > > > > > > > > OFERTA < < < < < < < < < < < < < < <
Nasze usługi:
-prowadzenie księgowości zewnętrznej – w biurze
-prowadzenie księgowości w siedzibie Państwa firmy – z oddelegowaniem naszego pracownika
-sporządzanie deklaracji PIT, CIT I VAT
-sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS i PFRON,
-doradztwo we wszystkich sprawach związanych z finansami i optymalizacja rozliczeń podatkowych
-dotacje
Usługi prowadzone są w zakresie:
-prowadzenia ksiąg rachunkowych,
-książek przychodów i rozchodów,
-kadr,
-płac
oraz stała pomoc biurowa ( wykonywanie wszelkiego rodzaju analiz finansowych, kontrola kosztów, analiza rozrachunków z kontrahentami, sporządzanie umów, pisanie pism, wniosków, etc. ), dodatkowo istnieje możliwość obsługi prawnej.
ul. Sienkiewicza 24/2
97-300 Piotrków Trybunalski
Kom.: 600 037 883
E-mail: ekspertkjablonski@wp.pl
Biuro czynne: Poniedziałek - piątek 8:00-16:00
Oddział:
Jaśminowa 7, Barkowice
97-330 Sulejów
Kom.: 600 037 883
E-mail: ekspertkjablonski@wp.pl
Biuro czynne: Poniedziałek - piątek 8:00-16:00
> > > > > > > > > > > > > > OFERTA < < < < < < < < < < < < < < <
Nasze usługi:
-prowadzenie księgowości zewnętrznej – w biurze
-prowadzenie księgowości w siedzibie Państwa firmy – z oddelegowaniem naszego pracownika
-sporządzanie deklaracji PIT, CIT I VAT
-sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS i PFRON,
-doradztwo we wszystkich sprawach związanych z finansami i optymalizacja rozliczeń podatkowych
-dotacje
Usługi prowadzone są w zakresie:
-prowadzenia ksiąg rachunkowych,
-książek przychodów i rozchodów,
-kadr,
-płac
oraz stała pomoc biurowa ( wykonywanie wszelkiego rodzaju analiz finansowych, kontrola kosztów, analiza rozrachunków z kontrahentami, sporządzanie umów, pisanie pism, wniosków, etc. ), dodatkowo istnieje możliwość obsługi prawnej.